• GT CONCEPT
    DIZAJN KOJI BUDI ČULA.

    Puristički oblik jasno usmeren u budućnost. Sveden samo na osnove. Bez ručki na vratima, spoljnih retrovizora i brisača. Opelov GT Concept: nov izraz čiste vozačke strasti.

  • PREKO CRVENE LINIJE.

  • POVRATAK U BUDUĆNOST.

    Izdužen poklopac motora, odsustvo poklopca prtljažnika, centralni dupli izduv i ime podsećaju na originalni Experimental GT iz 1965. U drugome, Opelov GT Concept nema nikakvih obeležja retro dizajna.

  • PRAVI SPORTSKI AUTOMOBIL.

    Centralno postavljen motor spreda, turbo punjač i zadnji pogon. Nisko i središnje težište za sportsko upravljanje i odlično ponašanje u krivinama.

  • U UNUTRAŠNJOSTI GT CONCEPTA.

    Električna vrata široko se otvaraju pritiskom na taktilnu podlogu na krovu. Unutra vas očekuju brojna iznenađenja, poput monitora povezanih s kamerama, umesto retrovizora. Pretpremijera enterijera stiže uskoro, a sve će biti otkriveno na 86. Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi (3 - 13. marta 2016.).

Nazad
Dalje

GT CONCEPT

POGLEDAJTE OPEL NOVIM OČIMA.

 

Nazad
  • GT EXPERIMENTAL

    Vizija

    GT Experimental, prikazan na IAA 1965. postigao je takav uspeh da je 3 godine kasnije koncept prerastao u realnost. Bio je to prvi evropski koncept automobil koji je otišao u serijsku proizvodnju, postavši tako reper za ovu industriju pre nego što su drugi evropski proizvođači pošli Opelovim stopama i počeli da razvijaju i predstavljaju svoje koncept automobile.

  • GT EXPERIMENTAL

    Tehnologija

    Opel je prvi proizvođač automobila koji je svoju inovativnost pokazao koncept automobilom u celosti proizvedenim u sopstvenim projektnim pogonima. ‚‚Pored fantastičnog izgleda, ovaj Opelov sportski automobil prvenstveno je projektovan da oduševi sofisiticiranom aerodinamikom", objašnjava Erhard Šnel, dizajner GT-a. Čak su i farovi oklopljeni da bi se smanjio otpor vazduha.

  • GT EXPERIMENTAL

    Spoljašnjost

    Spoljašnji dizajn poznat kao ‚‚oblik Coca-Cola boce" očituje se u izgledu tadašnje Korvete. Aerodinamičan prednji deo s farovima na uvlačenje, bočna suženja u zoni vrata, ispupčeni zadnji blatobrani koji se stapaju sa zadnjim delom, s oštrim ivicama razdvajanja i okrugla zadnja svetla, ključni su elementi dizajna GT Experimentala koji su ovaj automobil načinili dizajnerskom ikonom svog vremena.

  • GT EXPERIMENTAL

    Unutrašnjost

    Kabina je bila funkcionalna i neočekivano prostrana s instrumentima postavljenim na instrument tabli fantastičnog izgleda, s kip prekidačima i sportskim upravljačem. Polici u zadnjem delu kabine moglo se prići kroz vrata, a rezervni točak i dizalica bili su smešteni iza nje, ispod preklopnog panela.

Dalje
Nazad
  • VIZIJA

  • TEHNOLOGIJA

  • SPOLJAŠNJOST

  • UNUTRAŠNJOST

Dalje
Nazad
  • OPEL GT2

    Vizija

    Opel GT2 oduševio je publiku na IAA 1975. svojim futurističkim klinastim oblikom i kliznim vratima. Najavio je novu, racionalnu eru koncept automobila veće efikasnosti – u potrošnji goriva i aerodinamici. U isto vreme, zahtevi kupaca za bezbednošću i komforom su porasli. Opelov ubedljiv odgovor na ovaj trend bio je GT2.

  • OPEL GT2

    Tehnologija

    Aerodinamički optimizovan dizajn Opela GT2 garantovao je malu potrošnju, odlične performanse i komfor. Koeficijent otpora vazduha bio mu je 0.326, čitavih 16.6% bolji nego kod aerodinamički takođe sjajnog Experimentala GT.

  • OPEL GT2

    Spoljašnjost

    GT2 ostavlja futuristički utisak svojom aerodinamičnim oblikom i uvučenim farovima. Karakteristika koja je izazvala najveće interesovanje su fantastična klizna vrata bez vidljivih šina. Mehanizam za otvaranje bio je smešten u kućištu retrovizora.

  • OPEL GT2

    Interior

    The interior was also ahead of its time: ventilated seats and for the first time digital gauges instead of conventional instruments as well as an onboard computer. With the GT2 Opel Design foretold an automotive future which we experience today.

Dalje
Nazad
  • VIZIJA

  • TEHNOLOGIJA

  • SPOLJAŠNJOST

  • UNUTRAŠNJOST

Dalje
  • GT CONCEPT

    POGLEDAJTE PREMIJERNO.