Skip To Content
Garancija novog Vozila

Opel ugovorne garancije

ZAJEDNIČKE ODREDBE ZA OPEL UGOVORNE GARANCIJE

Proizvođač OPEL AUTOMOBILE GMBH BAHNHOFSPLATZ 65423 RÜSSELSHEIM AM MAIN, Nemačka, za vozila marke OPEL i rezervne delove obezbeđuje potrošačima, u slučaju nesaobraznosti robe ugovoru, sva prava u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.`

Garancija počinje da važi od datuma isporuke (izdavanja računa) navedenog u garantnoj potvrdi u knjižici održavanja, za period koji je naznačen i ili propisan zakonom i bez ograničenja kilometraže, osim u slučaju posebnih odredbi navedenih u nastavku ili onih na koje je Klijentu skrenuta pažnja.

Ugovorne garancije važe samo ako Klijent održava vozilo u ovlašćenom OPEL servisu.

Vreme potrebno za izvođenje intervencija na Vozilu obuhvaćeno ugovornim garancijama ne produžava period važenja garancije.

U slučaju preprodaje Vozila, budući vlasnici imaju pravo na  ugovorne garancije do datuma njihovog isteka, pod uslovom da svaki od Klijenata poštuje uslove ovih garancija. Zbog toga se Klijent obavezuje da će kupcu preneti uslove funkcionisanja ovih garancija. Ugovorne garancije važe pod uslovom da je motorno vozilo registrovano i voženo u zemljama Evropske unije (Austrija, Belgija, Bugarska, Kipar, Hrvatska, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Nemačka, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Letonija, Litvanija, Luksemburg, Malta, Holandija, Poljska, Portugal, Češka, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska i sledeće zemlje ili teritorije: Albanija, Andora, Bosna i Hercegovina, Vatikan, Gibraltar, Island, Lihtenštajn, Severna Makedonija, Crna Gora, Norveška, Monako, San Marino, Srbija, Švajcarska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nova Kaledonija, Francuska Polinezija, Francuska Gvajana, Gvadalup, Martinik, Reunion. Pored ove teritorijalne pokrivenosti, ako se vozilo koristi privremeno (tranzitni klijent) u Alžiru, Maroku, Tunisu, Turskoj, primenjuju se ugovorne garancije u skladu sa uslovima zemlje porekla.

Ova ponuđena komercijalna garancija je uslovljena činjenicom da redovno održavanje i/ili popravke koje nisu obuhvaćene ovom komercijalnom garancijom obavljaju serviseri koji pripadaju OPEL mreži.

Komercijalna garancija navedena u ovoj Garantnoj knjižici ne utiče i ni u kom slučaju ne narušava prava potrošača u skladu sa relevantnim zakonom o zaštiti potrošača, odnosno proizvođač takođe odgovara i za saobraznost robe u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Proizvođač pruža i mogućnost kupovine dodatne garancije Klijentu za period do 60 meseci ili do 200000 km.

Uputstvo za vozilo možete pronaći u:

• „Prilagođenom planu održavanja“;

• Dokumentaciji u vozilu koja se sastoji od:

-  Knjižice dobrodošlice koja sadrži neke bitne preporuke vezane za rad vozila, ili skraćeno ,,Uputstvo za upotrebu“ u kojem su sadržane informacije i preporuke neophodne za poznavanje vozila. Ovi dokumenti sadrže informacije kako pristupiti kompletnom korisničkom vodiču u digitalnom formatu;

- Verzije celokupnog Uputstva za upotrebu, u digitalnom i/ili papirnom formatu (po zahtevu), koje sadrži sva uputstva i preporuke koje se odnose na rad vozila.

UGOVORNA GARANCIJA NA FABRIČKE NEDOSTATKE

 Proizvođač garantuje za fabričke nedostatke u periodu od:

 Dve (2) godine bez ograničenja kilometraže ako je Vozilo u vlasništvu ili se koristi na  osnovu zakupa;

 Dve (2) godine bez ograničenja kilometraže u slučaju komercijalnih vozila počev od datuma isporuke Klijentu, navedenog na Garantnom listu servisne knjižice isporučene zajedno sa Vozilom.

 Za Opel električna vozila:

- garancija sledećih elemenata pogonskog sistema je u skladu sa ograničenjima i rokom trajanja ugovorne garancije: električni pogonski motor, DC/AC transformator, pretvarač/punjač na vozilu, visokonaponski kablovi, kabl za punjenje/produžni kabl, računar pogonske baterije, računar električnog vozila, menjač.

- pogonska baterija, koja skladišti količinu energije jednaku ili veću od 70% njene nove referentne vrednosti, ima garanciju na period od osam (8) godina ili sto šezdeset hiljada (160.000) km, u zavisnosti od toga šta se prvo postigne, ne dovodeći u pitanje trajanje zakonske garancije.

Za Opel hibridna vozila:

- garancija sledećih elemenata pogonskog sistema je u skladu sa ograničenjima i rokom trajanja ugovorne garancije: električni pogonski motor, DC/AC transformator, pretvarač/punjač na vozilu, visokonaponski kablovi, kabl za punjenje/produžni kabl, računar pogonske baterije, računar električnog vozila, menjač.

- pogonska baterija, koja skladišti količinu energije jednaku ili veću od 70% njene nove referentne vrednosti, ima garanciju na period od osam (8) godina ili sto šezdeset hiljada (160.000) km, u zavisnosti od toga šta se prvo postigne, ne dovodeći u pitanje trajanje zakonske garancije.

Preporuke za korišćenje

-Kablovi za punjenje i stanice za punjenje moraju ispunjavati specifikacije proizvođača. Javne stanice za punjenje moraju biti sertifikovane i u skladu sa važećim pravilima i propisima.

- Ako morate da ostavite (100% električno) vozilo parkirano na nekoliko dana, izbegavajte da se pogonska baterija potpuno isprazni, vodite računa da je baterija dovoljno napunjena (za imobilizovano vozilo gubitak punjenja je 1 % nedeljno), ili da ostane priključena na stanicu za punjenje bi se napunila. Budite oprezni, potpuno pražnjenje pogonske baterije može je nepopravljivo oštetiti.

- Opšti uslovi prodaje podrazumevaju prihvatanje prikupljanja operativnih podataka o Vozilu od strane Klijenta za striktno internu upotrebu Proizvođača kako bi se sprečile bilo kakve anomalije i/ili kako bi se obezbedila garancija od strane Proizvođača za pogonsku bateriju i za elemente pogonskog sistema.

- Treba napomenuti da se zamena pogonske baterije može obaviti samo u nekim Opel ovlašćenim centrima opremljenim odgovarajućom specifičnom opremom.

 

Šta pokriva ugovorna garancija na fabričke nedostatake?

U skladu sa dole navedenim ograničenjima, ugovorna garancija na fabričke nedostatake na vozilu pokriva besplatnu popravku ili zamenu delova koji su priznati kao neispravni uključujući i rad potreban za popravku Vozila.

Popravka će se vršiti kako sa novim originalnim rezervnim delovima, tako i sa ,,repariranim" rezervnim delovima (koji ispunjavaju iste specifikacije kao i novi originalni rezervni delovi) kao i sa delovima pod direktnom garancijom proizvođača.

Ako je vozilo imobilisano zbog kvara pokrivenog garancijom, proizvođač ili njegov predstavnik snosiće sve troškove pomoći na licu mesta ili transporta vozila do najbližeg ovlašćenog OPEL servisa.

Imajte na umu da:

-zamena dela u kontekstu garantnih operacija ne produžava trajanje ugovorne garancije. Ugovorna garancija koja pokriva zamenjene delove ističe originalnim datumom isteka ugovorne garancije na proizvodne nedostatake na Vozilu;

- delovi zamenjeni u okviru ugovorne garancije na  proizvodne nedostatake postaju vlasništvo Proizvođača ili njegovog zastupnika.

 

Šta nije pokriveno ugovornom garancijom?

• operacije održavanja i pregleda neophodne za pravilno funkcionisanje Vozila, naznačene u Personalizovanom planu održavanja, dodavanje ulja, aditiva, zamena filtera za čestice koje treba izvršiti na očekivanoj kilometraži i zamena potrošnih komponenti kao npr. filteri ulja, vazduha, goriva ili putničkog prostora, koji idu na teret Klijenta;

• podešavanja ili fino podešavanje (paralelnost, balansiranje točkova, prednja osovina, vrata...) izvršena više od 3 meseca nakon isporuke vozila ili kada je vozilo prešlo više od 1000 km, u zavisnosti od toga šta se prvo postigne;

• zamena komponenti podložnih normalnom habanju u skladu sa korišćenjem Vozila, kilometražom, geografskim i klimatskim okruženjem, isključivo ako zamena nije posledica konačno utvrđenog proizvodnog nedostatka. To su sledeće komponente: kočione obloge, čeljusti i diskovi, kvačilo, amortizeri, metlice brisača, sijalice (osim ksenonskih i LED sijalica), servisna ( 12V ) baterija. Treba napomenuti da je habanje pogonske baterije ( za električna i hibridna vozila ) predviđeno izvan performansi obuhvaćenih ugovornom garancijom na fabričke nedostatke čiji kriterijumi su pomenuti iznad u ovom dokumentu;

• vibracije i buka vezane za rad vozila i habanje kao što su promena boje, izmene ili deformacije komponenti usled normalnog starenja;

• oštećenja uzrokovana upotrebom tečnosti, komponente dodatne opreme koje nisu originalne ili nisu ekvivalentnog kvaliteta, kao i korišćenjem goriva** koja ne ispunjavaju tehničke specifikacije koje je proizvođač opisao u punoj verziji Uputstva za korisnike kao i  korišćenje komplementarnih aditiva koje nije preporučio Opel;

• oštećenja uzrokovana priključenjem električnog vozila na neodgovarajuće napajanje, električni sistem ili struju koja se koristi;

• štete nastale prirodnim pojavama, gradom, poplavama, udarom groma, smetnjama ili drugim atmosferskim prilikama, kao i one koje su nastale usled udesa, požara ili krađe;

• posledice popravki, transformacija ili modifikacija na vozilu koje su izvršili neovlašćeni OPEL serviseri, kao i posledice koje proizilaze iz ugradnje dodatne opreme koja nije odobrena od strane OPEL-a;

• komponente za koje garantuje direktno njihov proizvođač, kao što su gume, za koje će OPEL mreža proveriti primenljivost ove garancije od treće strane;

• bilo koji drugi trošak koji nije izričito predviđen ovom ugovornom garancijom, posebno troškovi koji proizilaze iz mogućeg blokiranja vozila, kao što je gubitak uživanja ili korišćenja.

 

** Za biogoriva, Klijent se savetuje da konsultuje paragraf posvećen ovoj temi u punoj verziji Uputstva za upotrebu vozila.

 

Šta Klijent mora učiniti da bi ostvario pravo na ugovornu garanciju na fabričke nedostatake?

Prikazati ažuriranu knjižicu za održavanje vozila, sa garantnom potvrdom, propisno popunjenu i overenu.

Održavati i popravljati vozilo potpunosti u skladu sa svim zahtevima posebno navedenim u Personalizovanom planu održavanja vozila, što će se dokazati prikazivanjem relevantne dokumentacije (popunjene i overene servisne knjižice, fakture, radne naloge i sl.).

• Čim uoči nedostatak, vozilo mora tokom radnog vremena predati ovlašćenom

OPEL serviseru kako bi se izvršila popravka. Na ovaj način će sačuvati bezbednost vozila i njegovih putnika i izbeći pogoršanje pronađenog nedostatka, što bi moglo zahtevati složenije popravke od prvobitno potrebnih. Shodno tome ugovorna garancija na proizvodne nedostatake ne pokriva nedostatak i njegove posledice ako Klijent nije reagovao od trenutka kada ga je utvrdio.

• Odgovoriti na poziv ovlašćenog OPEL servisera za hitno vraćanje vozila u ispravno stanje

Ukoliko se ne pridržava ovih pravila, Klijent će biti isključivo odgovoran za buduće štete koje mogu direktno ili indirektno proisteći iz neispravnog funkcionisanja Vozila.

Klijent će izgubiti pogodnosti ugovorne garancije na proizvodne nedostatke u sledećim slučajevima:

• modifikacije ili adaptacije napravljene na vozilu koje nisu odobrene od strane proizvođača ili su napravljene bez poštovanja tehničkih zahteva koje je naveo proizvođač;

• anomalije usled nemara ili nepridržavanja zahteva navedenih u Uputstvu za korisnike i u Personalizovanom planu održavanja;

• nenormalne upotrebe Vozila kao što je korišćenje za takmičenja, ili preopterećenje čak i privremeno;

• izmene brojača kilometara na Vozilu ili nemogućnosti utvrđivanja njegove stvarne kilometraže (u slučaju zamene brojača mora se popuniti „Kartica zamene brojača kilometraže” iz knjižice za održavanje od strane ovlašćenog OPEL servisera).

 

UGOVORNA GARANCIJA NA BOJU

Pored ugovorne garancije na proizvodne nedostatke, Proizvođač garantuje za sve nedostatke vezane za boju i providni sloj ( lak ) originalne karoserije na Vozilu, počevši od datuma isporuke Vozila naznačenog na „garantnom listu“ servisne knjižice, za period od:

Dve (2) godine bez ograničenja kilometraže ako je Vozilo u vlasništvu ili se koristi na osnovu zakupa;

Dve (2) godine bez ograničenja kilometraže u slučaju komercijalnih vozila.

Šta podrazumeva ugovorna garancija na boju?

Ugovorna garancija na boju pokriva potpunu ili delimičnu preradu boje ili providnog sloja ( laka ), u vezi sa nedostatkom koji je otkrio Proizvođač ili njegov zastupnik.

• Ugovorna garancija na boju važi isključivo pod uslovom da je održavanje vozila uvek obavljeno u skladu sa zahtevima koje je proizvođač naveo u servisnoj knjižici i da je popravka eventualnih oštećenja izvršena u skladu sa uputstvima  proizvođača. Da bi nastavio da koristi garanciju na boju, od Klijenta se traži da popravi oštećenja izazvana spoljnim uticajem u roku od dva (2) meseca od njihovog otkrivanja; popravke takve štete ostaju odgovornost Klijenta. Ova popravka mora biti evidentirana u servisnoj knjižici, zajedno sa nazivom kompanije servisera, datumom popravke, kilometražom vozila i brojem računa.

Da bi se iskoristila ugovorna garancija na boju, potrebno je prilikom periodičnih kontrolnih poseta dostaviti uredno popunjenu servisnu knjižicu (ili druge dokaze koji dokazuju stvarno izvršenje opisanih intervencija).

 

Šta ne pokriva ugovorna garancija na boju?

Oštećenje boje ili providnog sloja karoserije uzrokovano faktorima okoline kao što su atmosferski, hemijski, životinjski ili biljni agensi, pesak, so, udar sitnog  kamena ili prirodne pojave (grad, poplava, itd.) i drugi spoljni faktori ( bilo da su posledica nezgode ili ne).

• Oštećenja nastala usled nemara, kasnog prijavljivanja nedostatka koji treba otkloniti ili neispunjavanja zahteva Proizvođača;

• Oštećenja uzrokovana događajima koji nisu pokriveni ugovornom garancijom na prizvodne nedostatke kao što je prethodno opisano.

• Posledice popravki, prepravki ili modifikacija koje su izvršile kompanije koje nisu ovlašćene od strane Proizvođača.

 

UGOVORNA GARANCIJA NA KOROZIJU

Pored ugovorne garancije na prozvodne nedostatkte i ugovorne garancije na boju, Proizvođač garantuje za koroziju na vozilu (korozije sa unutrašnje strane na spoljašnju stranu karoserije) od datuma isporuke vozila navedenog na garantnom listu knjižice održavanja, na period od:

• Dvanest (12) godina bez ograničenja kilometraže ako je putničko Vozilo u vlasništvu ili se koristi na osnovu zakupa;

• Pet (5) godina bez ograničenja kilometraže u slučaju komercijalnih vozila.

 

Šta pokriva ugovorna garancija na koroziju na vozilu?

Ugovorna garancija na koroziju pokriva popravku ili zamenu elemenata koje je proizvođač ili njegov zastupnik prepoznao kao neispravne, u slučaju perforacije usled korozije.

• Ugovorna garancija na koroziju važi isključivo pod uslovom da je vozilo uvek popravljano u skladu sa zahtevima Proizvođača i da je Klijent blagovremeno obavio:

- periodične intervencije održavanja navedene u knjižici održavanja;

- provere u vezi ugovorne garancije na koroziju navedene u nastavku, i

- popravku bilo kakvog oštećenja na vozilu.

• Ciklus održavanja ugovorne garancije na koroziju predviđa sledeće periodične provere koje korisnik plaća:

- četiri (4)  godine za neelektrična vozila, pri čemu se prva provera mora striktno obaviti nakon četiri (4) godine od datuma početka ugovorne garancije na koroziju, a sledeća svake dve (2) godine;

- dve (2) godine za električna i komercijalna vozila, pri čemu se prva provera mora striktno obaviti posle dve (2) godine od dana početka ugovorne garancije na koroziju, a sledeća posle dve (2) godine od prethodne.

Prilikom ovih provera, nakon potpunog pranja vozila ako je potrebno, serviser će proveriti stanje vozila, identifikovati sve intervencije koje treba izvršiti, navodeći one koje mogu biti pokrivene ugovornom garancijm na koroziju. Oštećenja izazvana spoljnim uzrocima koji mogu da izazovu koroziju biće prijavljena i zabeležena na stranicama knjižice za održavanje predviđene u ovu svrhu.

• Intervencije na karoseriji (kao posledica nezgoda, propadanja,...) moraju striktno biti praćene kontrolnom posetom, koja se sprovodi po istom postupku opisanom gore.

• Klijent je dužan da o svom trošku popravi štetu nastalu usled spoljašnjih uzroka, poštujući zahteve Proizvođača, u roku od dva (2) meseca od periodičnih provera. Ova popravka mora biti zabeležena u knjižici održavanja, navodeći naziv firme servisera, datum popravke, kilometražu vozila i broj računa za popravku.

 

Da biste iskoristili ugovornu garanciju na koroziju, tokom periodičnih kontrolnih poseta biće potrebno pokazati uredno popunjenu servisnu knjižicu (ili  druga dokumenta koja potvrđuju stvarno izvršenje opisanih intervencija).

 

Šta ugovorna garancija na koroziju ne pokriva?

• Oštećenja zbog nemara ili neispunjavanja zahteva proizvođača;

• Oštećenja izazvana događajima koji nisu pokriveni ugovornom garancijom protiv  proizvodnih nedostataka opisanih gore;

• Oštećenja na proizvodima za zaštitu od korozije dodatnim tretmanima koji nisu predviđeni programom održavanja;

• Oštećenja nastala usled popravki, prepravki ili modifikacija koje su izvršile kompanije koje nisu ovlašćene od strane Proizvođača;

• Korozija uzrokovana montažom dodatne opreme koja nije odobrena od strane proizvođača i/ili je instalirana bez ispunjavanja zahteva Proizvodjača;

• Prepravke karoserije izvršene na vozilu, kao i na kiperima i na utovarnim površinama u slučaju komercijalnog vozila;

• Točkove i mehaničke elementi koji nisu sastavni deo karoserije.

 

POMOĆ NA PUTU I  DODATNE BESPLATNE USLUGE

OPEL pruža usluge podrške (u zemljama i prema metodama prikazanim u nastavku) tokom čitavog garantnog perioda vozila:

• Mobilni servis

• Šlepovanje

• Troškovi putovanja

• Zamensko vozilo

• Za vozače sa invaliditetom

• Putni troškovi

• Povratak kući ili dalje putovanje

• Hotelski smeštaj

• Preuzimanje popravljenog vozila

• Preuzimanje nepopravljenog vozila u inostranstvu

• Zamensko vozilo

• Informativni servis

 

OPERATIVNO UPUTSTVO

Usluga OPEL Assistance za Klijente je dostupna 24 sata dnevno, svakog dana u godini.

Ako vam je potrebna neka od ponudjenih usluga, treba da pozovete broj naznačen u servisnoj knjižici.

* Univerzalni besplatni broj je telefonski broj koji je besplatan za većinu poziva sa fiksnih i mobilnih telefona. Pozivi sa određenih mobilnih i javnih telefona u nekim evropskim zemljama mogu se naplaćivati prema tarifama koje primenjuje telefonski operater. Preporučujemo da proverite kod operatera pre nego što nastavite poziv.

Svaku uslugu mora odobriti OPEL Assistance Service. Ako ne možete da pozovete broj, preduzmite neophodne radnje, a zatim obavestite operatera. U tom slučaju, nastali troškovi će biti nadoknađeni nakon dostavljanja odgovarajućih računa.

 

ZEMLJE U KOJIMA OVA USLUGA VAŽI

Usluga je dostupna u sledećim zemljama: Albanija, Alžir, Andora, Austrija, Azerbejdžan Belorusija, Belgija, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Češka, Kipar, Hrvatska, Danska, Estonija, Egipat, Farska Ostrva, Finska, Francuska, Nemačka, Gibraltar, Grčka, Island, Irska, Izrael, Italija (uključujući Vatikan), Jordan, Kazahstan, Letonija, Lihtenštajn, Litvanija, Luksemburg, Kosovo, Severna Makedonija, Malta, Moldavija, Monako, Maroko, Palestina, Holandija, Norveška, Poljska, Portugal (uključujući Azore i ostrva Madeira), Rumunija, Rusija, San Marino, Srbija, Crna Gora, Slovačka, Slovenija, Španija (uključujući Balearska ostrva i Kanarska ostrva, Melilja i Seuta), Švedska, Švajcarska, Tunis, Turska, Ukrajina, Mađarska, Ujedinjeni Kraljevina (uključujući Kanalska ostrva).

Usluga nije dostupna u zemljama koje su u ratu.

 

POČETAK VAŽENJA I TRAJANJE USLUGE

Od datuma početka garancije pa sve do isteka iste.   

 

ODREDBE I USLOVI USLUGE (U daljem tekstu „USLUGA“)

 

DEFINICIJE

 

Usluga

Usluge koje se pružaju za nova OPEL vozila pod uslovima prikazanim u nastavku.

 

Vozilo

Sva nova OPEL vozila prodata i registrovana u Srbiji i sa registarskim tablicama od 1. januara 2023. Usluga ostaje važeća ukoliko se vozilo ponovo proda do isteka roka važenja.

 

Ekskluzivna usluga za laka komercijalna vozila – Usluga važi za sva vozila težine manje od 4,5 tone.

 

Usluga asistencije za OPEL vozila

Operativni centar otvoren 24 sata dnevno svakog dana u godini odgovara na pozive korisnika i pruža pomoć u okviru Usluga o trošku OPEL-a.

 

Događaj

Kvar ili drugi problem za koji je potrebna pomoć, a koji korisniku omogućava pristup usluzi pomoći na putu.

 

Klijent/korisnik

Vozač ili korisnik Vozila na koje se događaj odnosi i ako je navedeno, bilo koja druga osoba u vozilu.

 

Kvar

Svaki značajan događaj ili pojava koji uzrokuje ili zahteva (pojava crvenog upozorenja) da vozilo prestane sa radom ili koji sprečava njegovo ponovno pokretanje i korišćenje u uslovima saobraćaja. Svaki nedostatak vozila koji ne dozvoljava upotrebu na putu u skladu sa lokalnim zakonom/propisom.

 

Nesreća

Neželjeni događaj, uzrokovan greškom, nemarom, nepoštovanjem pravila i propisa ili neočekivanim događajem u vezi sa saobraćajem na putu, koji prouzrokuje štetu na Vašem vozilu tako da je nemoguće korišćenje istog u normalnim uslovima, a što je potvrđeno od strane OPEL servisne mreže.

 

Drugi problemi koji zahtevaju pomoć

Okolnosti koje nastanu tokom Ugovornog garantnog perioda za vozilo koje Klijent ne može sam da reši, a koje izazivaju imobilizaciju vozila: prazna 12V baterija (ne zbog tehničkog problema), probušena guma/gume i, za BEV (100% Električna vozila) modele vozila, potpuno prazna visokonaponska baterija. Za gore navedene događaje obezbeđena je samo pomoć na putu uz mobilni servis i/ili vuču do najbližeg OPEL servisa.

Samo za BEV modele, ako je visokonaponska baterija potpuno ispražnjena, gde je to moguće, pomoć na putu se pruža putem mobilnog servisa u određenim odabranim oblastima. U zavisnosti od toga gde se vozilo pokvarilo, mobilni servis može pružiti hitno punjenje na licu mesta. Ovo hitno punjenje koje traje do 30 (trideset) minuta, omogućava korisniku da nastavi putovanje do najbližeg mesta punjenja.

Kada ova usluga mobilnog servisa nije dostupna, Klijentu će biti zagarantovana usluga vuče do najbliže javne stanice za punjenje, ako postoji u dometu od 50 km.

Alternativno, u krugu od 50 km od mesta zaustavljanja, Klijent može zahtevati da se odveze kući, pod uslovom da kod kuće ima stanicu za punjenje.

Ako nema stanice za punjenje u krugu od 50 km od lokacije vozila, vozilo će biti odvučeno do najbližeg Opel salona (ako je opremljen stanicom za punjenje) ili depoa za pomoć na putu (ako je opremljen stanicom za punjenje). Punjenje na javnim punjačima je o trošku Klijenta. Usluga se može pružiti najviše 3 (tri) puta godišnje.

 

Uslovi korišćenja usluge

Klijent može koristiti uslugu samo ako se Događaj dogodi tokom perioda važenja usluge i pod uslovom da je Vozilo redovno podvrgnuto predvidjenim servisnim operacijama naznačenim i sertifikovanim u Uputstvu za korisnike.

 

OPIS USLUGA

 

MOBILNI SERVIS

Ukoliko vozilo nije u stanju da nastavi putovanje zbog kvara, nesreće ili drugih problema, Klijent mora da kontaktira OPEL Assistance, koja će poslati operatera (ako je moguće) na mesto gde se vozilo nalazi da bi ga popravio.

Ako vozilo ne može da se popravi na licu mesta, operater će ga odvući do najbližeg OPEL servisa. Samo za BEV modele, posao će se obaviti kako je navedeno u paragrafu „Drugi problemi koji zahtevaju pomoć“ ako je visokonaponska baterija potpuno prazna.

Klijent će snositi trškove goriva potrebnog za ponovno pokretanje motora, rezervne delove korišćene za intervenciju kao i sve ostale popravke koje nisu pokrivene Garancijom.

 

ŠLEPOVANJE

Ako je usled kvara, nezgode ili drugih problema, vozilo oštećeno i ne može da se kreće samostalno, Klijentu će biti obezbeđeno vozilo za šlepovanje, koje plaća Usluga, da odvuče vozilo do Prodajnog mesta koji je odabrao Klijent ( ako se vozilo zaustavilo na maksimalno 30 km od gore pomenutog prodajnog mesta) ili do najbližeg OPEL servisa.

Samo za BEV modele, vozilo će biti odvučeno do Prodajnog mesta koje je izabrao Klijent (ako se zaustavi u krugu od 50 km od navedenog prodajnog mesta) ili do najbližeg  OPEL servisa.

Vozilo će biti odvučeno na drugu lokaciju ako je najbliži OPEL servis zatvoren. Klijent ima pravo u svim slučajevima da zahteva da se vozilo odvuče do najbližeg OPEL servisa.

Samo za BEV modele, posao će se obaviti kako je navedeno u paragrafu „ Drugi problemi koji zahtevaju pomoć  ako je visokonaponska baterija potpuno prazna.

Ako vozilo vuče kompanija koja ima ekskluzivno pravo na pružanje Usluge, Klijent, na zahtev OPEL Assistance mora da plati uslugu, a zatim da zahteva povraćaj troškova.

 

ZAMENSKO VOZILO

Ako je vreme potrebno za popravku vozila duže od 2 sata (što potvrđuje OPEL servis na osnovu standardne tarife proizvodjača), OPEL servis će staviti na raspolaganje zamensko vozilo potpuno besplatno, na maksimalno 4 radna dana plus neradni dani.

OPEL servisna mreža/servis koji izvodi radove će isporučiti jedno od svojih zamenskih vozila Klijentu u trajanju od najviše 4 radna dana plus neradni dani; ako takvi automobili nisu dostupni, Prodavac/serviser će organizovati iznajmljivanje automobila.

U slučaju nezgode, OPEL servisni centar koji vrši popravke će obezbediti zamensko vozilo, koji se može besplatno koristiti u periodu od najviše 4 radna dana plus neradni dani, i to samo ako je vozilo oštećeno tako da  ne može samostalno da se kreće ili nije bezbedano za putnike; ova usluga će biti pružena tek nakon što vozilo odvuče OPEL Asistencija.

Ako se koristi iznajmljeno vozilo, klijent mora poštovati odredbe i uslove kompanije za iznajmljivanje vozila.

U slučaju prisustva dece u vozilu, a na zahtev Klijenta ili ako je to predviđeno zakonom, Pružalac usluge mora proaktivno da predloži i obezbedi da se dečja sedišta obezbede uz vozilo koje se nudi Klijentu.

U slučaju mladih vozača ili prisustva dodatnog vozača, usluga se mora obezbediti bez ikakve dodatne naknade. Ako Klijent odluči da zakazano i/ili rutinsko servisiranje izvrši na vozilu istovremeno sa popravkom u vezi sa kvarom, Klijent će snositi sve troškove iznajmljivanja automobila koji su nastali zbog povećanog vremena zadržavanja vozila van vožnje.

Za komercijalna vozila, gde god je to moguće, biće obezbeđen zamenski kombi. 

Za komercijalna putnička vozila za privatnu upotrebu sa više od pet putnika, ako nisu dostupna odgovarajuća vozila, na zahtev Klijenta i ako postoji još jedan putnik sa važećom dozvolom, pomoć će obezbediti dva vozila niže kategorije.  

Ova usluga se pruža kao alternativa uslugama povratka kući ili nastavak putovanja.

 

VOZAČI SA INVALIDITETOM

Ukoliko Klijent ima invaliditet, zbog kojeg je vozilo posebno prilagođeno, može da koristi odgovarajuće zamensko vozilo maksimalno deset dana. Ukoliko ponudjeno zamensko vozilo ne odgovara njegovim potrebama, obezbediće se vozač na najviše deset dana.

 

PUTNI TROŠKOVI

Usluga se ne pruža u slučaju nepokretnosti vozila zbog zakazanih servisnih operacija  koje zahteva OPEL, ugradnje dodatne opreme ili  popravki kao rezultat kampanja opoziva koje sprovodi Proizvodjač.

U slučaju kvara ili nesreće, klijent i eventualni putnici, uz odobrenje OPEL ASSISTANCE, mogu koristiti taksi (ili drugo prevozno sredstvo) do maksimalno 120 € u dinarskoj protiv vrednosti  po događaju, bez obzira na broj putnika kojima se pruža pomoć. Ovaj iznos će kasnije biti nadoknađen. Da bi dobio povraćaj troškova, Klijent mora priložiti:

a) originalne račune sa datumom za taksi (ili drugo prevozno sredstvo);

b) kopiju dokumenta o prijemu vozila sa datumom prijema i kopiju računa za popravku, oba izdata od strane OPEL servisa.

Navedeni iznosi će biti nadoknađeni kada gore navedena dokumentacija bude dostavljena predstavniku proizvođača  ili alternativno najbližem OPEL servisu u blizini mesta stanovanja Klijenta ili OPEL servisu od kojeg je vozilo kupljeno.

 

Za nadoknadu troškova, datum na računu za taksi (ili drugo prevozno sredstvo) mora biti između datuma prikazanog na dokumentu o prijemu vozila (popunjen od strane OPEL servisa) i datuma fakture za popravku vozila.

 

POVRATAK KUĆI ILI DALJE PUTOVANJE

Ako se, nakon kvara ili nezgode, vozilo blokira na više od 100 km od mesta stanovanja Klijenta i vozilo ne može da se popravi u toku dana kada se Događaj dogodio, OPEL ASISTANCE će organizovati povratak Klijenta i putnika kući ili nastavak putovanja vozom (prva klasa), ili autobusom (komforna klasa), a ako je rastojanje veće od 500 km avionom (ekonomska klasa) i snosiće sve troškove.

Usluga je obezbeđena kao alternativa zamenskom vozilu.

 

HOTELSKI SMEŠTAJ

Ako nakon kvara ili nezgode, vozilo postane imobilizovano na više od 100 km od Klijentovog mesta stanovanja i ne može biti popravljeno istog dana kada se Događaj dogodio, biće organizovan boravak u lokalnom hotelu sa tri/četiri zvezdice za Klijenta i putnike.

OPEL ASSISTANCE će platiti pansion i doručak, maksimalno do 4 noćenja i 800 € za maksimalno isti broj dozvoljenih putnika navedenih u dokumentu o registraciji vozila.

Samo za BEV modele, OPEL ASSISTANCE će pokriti troškove smeštaja i doručka do maksimalno 4 noćenja i 1000 € po događaju.

 

PREUZIMANJE POPRAVLJENOG VOZILA

Ako je nakon kvara ili nesreće, vozilo imobilizovano na više od 100 km od Klijentovog mesta stanovanja, i ne može biti popravljeno istog dana kada se događaj dogodio, Klijentu će biti obezbeđena karta za voz u jednom pravcu (prva klasa) ili autobuska karta u jednom pravcu (komforna klasa), ako je razdaljina veća od 500 km / 312 milja, avionska karta u jednom pravcu (ekonomska klasa) da preuzme vozilo čim bude popravljeno.

Usluga se pruža kao alternativa usluzi Zamenskog vozila.

Samo za BEV modele, Klijent može zahtevati da se vozilo odvuče do mesta stanovanja.

 

PREUZIMANJE NEPOPRAVLJENOG VOZILA U INOSTRANSTVU

Ako nakon kvara, vozilo ostane imobilizovano, a za njegovu popravku je potebno više od pet dana (što je potvrđeno od strane OPEL servisa), OPEL Assistance će snositi sve troškove povratka nepopravljenog vozila do mesta prebivališta klijenta ili do OPEL servisa koji je najbliži prebivalištu Klijenta ili, alternativno, prodavcu koji je najbliži klijentovom mesta stanovanja ili OPEL prodavcu od kojeg je vozilo kupljeno. Troškovi prevoza ne smeju premašiti preostalu vrednost vozila.

 

INFORMATIVNA SLUŽBA

Svi Klijenti mogu da dobiju, na zahtev, informacije o smenama i radnom vremenu OPEL servisa. Služba je otvorena 24 sata dnevno, svakog dana u godini.

 

NADOKNADA TROŠKOVA KOJE JE SNOSIO KLIJENT

Da bi dobio povraćaj nastalih troškova, Klijent mora poslati originalne (ne kopije) račune ili ekvivalentna dokumenata sa kratkim opisom događaja, navodeći da li je trošak odobren kao i referentni broj koji je dodelila OPEL Assistance, podatke o vozilu i lične podatke osobe kojoj povraćaj treba da bude izvršen uključujući podatke o bankovnom računu kako bi se ubrzao bankovni transfer. Sva navedena dokumentacija mora biti poslata na adrese koje je direktno odredila OPEL Assistance.

 

IZUZETAK OD USLUGE

 

Dodatno se primenjuju sledeća izuzeća, bez obzira na uslove i posebna izuzeća od svake usluge:

 

1. Usluge nisu dostupne u slučajevima: automobilskih trka, relija, testova brzine ili izdržljivosti, probnih vožnji, ratova, nemira, pobuna, masovnih političkih demonstracija, pljački, štrajkova, korišćenja u vojne svrhe ili terorističkih akata, oštećenja izazvanih zemljotresima, vanrednim atmosferskim pojavama, fenomenima nuklearne transformacije ili zračenja izazvanog veštačkim ubrzanjem atomskih čestica, namernim oštećenjima, vandalizmom ili učešćem u krivičnom delu ili prekršaju, svaka šteta prouzrokovana prikolicom, teretom ili drugim spoljnim uticajima.

 

2. Nijedan pružalac usluga nije odgovoran za štetu prouzrokovanu intervencijom javnih vlasti u zemlji u kojoj se usluga pruža niti za posledice bilo koje druge nepedvidjene okolnosti.

 

3. Hitna pomoć, vozila koja koriste kompanije javnog prevoza, vozila koja se prodaju zvaničnim organima kao što su policija, carina i vatrogasne službe ili druge posebne misije za pružanje državnih usluga imaju pravo samo na usluge mobilnog servisa i usluge šlepovanja; za BEV modele, ako je visokonaponska baterija potpuno prazna, rad će se obaviti kako je navedeno u paragrafu „ Drugi problemi koji zahtevaju pomoć “.

 

4. Klijent koji odluči da ne koristi jednu ili više usluga nema pravo na nadoknadu ili alternativne usluge bilo koje vrste kao kompenzaciju.

 

5. Troškovi koji nisu povezani sa nastankom Događaja (hrana, smeštaj, taksi, gorivo itd.) neće biti refundirani.

 

6. Redovne servisne aktivnosti nisu uključene u uslugu.

 

7. Vozila u nebezbednom stanju ili ona koja nisu održavana u skladu uputstvima proizvođača isključena su iz usluge.

 

8. Vozila prodata bez garancije.

Kontakt za kupce

+381 (11) 20-22-300