Contents inside this Slide Collection are only authorable inside of this page.

You must add a Slide component for each slide that you want within a Multimedia Scroller on this template first.

After adding a Slide component, you can then add additional components to the parsys of the Slide component.


UVEK U STANJU PRIPRAVNOSTI.

Automatsko kočenje u hitnim situacijama s prepoznavanjem pešaka vas upozorava na potencijalan sudar s pešakom ili drugim vozilom1. Ako vozač ne reaguje, automobil automatski koči.

 

1 Funkcioniše automatski preko 5 km/h i ispod 85 km/h. Od 0 do 30 km/h metrika usporavanja kako bi se smanjila brzina udara pri sudaru iznosi 0.9 g. Od 30 do 85 km/h, sistem smanjuje brzinu maksimalno za 22 km/h. Nakon ove granice, vozač mora sam da koči kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon operativne brzine sistema AEBPD zavisi od otkrivene prepreke (mobilni objekat: od 5 do 85 km/h; fiksni objekat: od 5 do 80 km/h; pešak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sistemi pomoći vozaču namenjeni su podršci vozaču u okviru sistemski zadatih ograničenja. Vozač ostaje odgovoran za zadatak vožnje.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

NA PRAVOM PUTU.

Pomoć za ostanak u saobraćajnoj traci upozorava vozača sistemom za napuštanje saobraćajne trake i nežno koriguje pravac kretanja ako vaš Combo Life počne neočekivano da prelazi u drugu traku, čime vas drži na pravom putu.

 

1 Funkcioniše automatski preko 5 km/h i ispod 85 km/h. Od 0 do 30 km/h metrika usporavanja kako bi se smanjila brzina udara pri sudaru iznosi 0.9 g. Od 30 do 85 km/h, sistem smanjuje brzinu maksimalno za 22 km/h. Nakon ove granice, vozač mora sam da koči kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon operativne brzine sistema AEBPD zavisi od otkrivene prepreke (mobilni objekat: od 5 do 85 km/h; fiksni objekat: od 5 do 80 km/h; pešak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sistemi pomoći vozaču namenjeni su podršci vozaču u okviru sistemski zadatih ograničenja. Vozač ostaje odgovoran za zadatak vožnje.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

NA BEZBEDNOM ODSTOJANJU.

Automatski tempomat1 održava zadatu brzinu od 30-160 km/h i koči ili ubrzava kako bi zadržao fiksno odstojanje od vozila ispred vas, obezbeđujući bezbednu, opuštenu vožnju.

 

1Opciono

VEOMA PAMETNA BRZINA.

Čitač znakova za ograničenje brzine registruje promenu ograničenja brzine i sugeriše vozaču da prilagodi brzinu kretanja.

 

1 Funkcioniše automatski preko 5 km/h i ispod 85 km/h. Od 0 do 30 km/h metrika usporavanja kako bi se smanjila brzina udara pri sudaru iznosi 0.9 g. Od 30 do 85 km/h, sistem smanjuje brzinu maksimalno za 22 km/h. Nakon ove granice, vozač mora sam da koči kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon operativne brzine sistema AEBPD zavisi od otkrivene prepreke (mobilni objekat: od 5 do 85 km/h; fiksni objekat: od 5 do 80 km/h; pešak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sistemi pomoći vozaču namenjeni su podršci vozaču u okviru sistemski zadatih ograničenja. Vozač ostaje odgovoran za zadatak vožnje.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

PRVOKLASNA BEZBEDNOST.

Šest vazdušnih jastuka: za vozača, suvozača, bočni i vazdušne zavese nude visok nivo bezbednosti za vas i vaše putnike u svakom trenutku.

 

1 Funkcioniše automatski preko 5 km/h i ispod 85 km/h. Od 0 do 30 km/h metrika usporavanja kako bi se smanjila brzina udara pri sudaru iznosi 0.9 g. Od 30 do 85 km/h, sistem smanjuje brzinu maksimalno za 22 km/h. Nakon ove granice, vozač mora sam da koči kako bi dodatno smanjio brzinu. Raspon operativne brzine sistema AEBPD zavisi od otkrivene prepreke (mobilni objekat: od 5 do 85 km/h; fiksni objekat: od 5 do 80 km/h; pešak: od 5 do 60 km/h). Opelovi sistemi pomoći vozaču namenjeni su podršci vozaču u okviru sistemski zadatih ograničenja. Vozač ostaje odgovoran za zadatak vožnje.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE

OSTANITE BUDNI ZA VOLANOM.

Upozorenje na pospanost vozača1 analizira stil vožnje i traži znake umora kod vozača. Niz upozorenja obaveštava vozača da treba nešto da preduzme.

 

1 Nakon 2 sata vožnje pri brzini preko 65 km/h, vozača upozorava zvučni signal. Istovremeno, sistem izračunava nivo poremećaja pažnje na osnovu ponašanja u vožnji, kao što je vozačeva sposobnost da vozi unutar trake. U slučaju registrovanog opasnog ponašanja u vožnji, emituje se niz izuzetno glasnih zvučnih upozorenja kako bi se vozač primorao na brzu reakciju. Nivo poremećaja pažnje se smanjuje nakon deset minuta bezbedne vožnje. Izračunavanje prestaje kad se brzina vozila smanji ispod 65 km/h.
PROČITAJTE VIŠE PRIKAŽI MANJE