Opelov dizajn je od samog početka bio definisan njegovom emocionalnom privlačnošću i naprednim inženjeringom. Otkrijte slavno nasleđe koje je dovelo do novog jezika dizajna koji je opisan motom „Vajarsko umeće sreće nemačku preciznost“.
Proistekla iz trkačkih automobila Astra Cupa, Opel Astra OPC Extreme najbrža je i najsnažnija Astra za uličnu vožnju. Prefinjena aerodinamičnost, efikasni krovni spojler, točkovi i delovi karoserije od ugljeničnih vlakana i bezbednosni kavez sa specijalnim Recaro sportskim sedištima, odlična su scenografija za ekstremno iskustvo vožnje.
Monza Concept pokazuje šta Opelovi kupci mogu očekivati u budućnosti: fantastičan dizajn i radikalno nove instrumente i sistem za informisanje i zabavu. Svojom izvanrednom aerodinamikom, mešavinom laganih materijala i ekološki održivih rešenja za pogonske agregate, Monza Concept prikazuje i izuzetnu efikasnost.
Impresivno dinamičan i beskrajno ličan, Opel ADAM predstavlja vrhunac automobila s ličnim pečatom na Salonu automobila u Parizu 2012. godine. Savršen gradski auto, svež, individualan i u trendu i uvek u kreativnom ritmu.
Otmena, elegantna i poželjna, Opel Cascada oživljava glamur mekog krova na nov način. Fantastično projektovan i opremljen automobil koji menja definiciju kabrioleta u automobil koji se može koristiti tokom cele godine, ostaje veran Opelovoj filozofiji priuštivih i dostupnih automobila iz snova.
Sve prednosti SUV-a, sada umanjenog, ekonomičnijeg i praktičnijeg. Opel Mokka kreirala je novu klasu automobila za svaki teren. Savršen terenac za grad ili savršen gradski auto za terensku vožnju? U svakom slučaju, pobednik od samog starta.
Ovaj koncept predstavljen na Sajmu automobila u Parizu napravljen je da izrazi najemotivniju stranu Opelovog brenda. Hečbek sa troja vrata je čist ali sportski, jednostavan ali izražajan i u isto vreme je smeo i ikonski. U skladu sa Opelovom DNK, to je dostižan automobil iz snova, osmišljen da prikaže osnažen brend.
Opel Flextreme GT/E koncept vizualizuje kvalitete koji karakterišu osnažen Opel brend: veoma emotivna privlačnost, ekološke performanse i izražajan dizajn – napravljeni sa nemačkom preciznošću.
Nova Meriva vodi Opelov nagrađivani jezik dizajna napred - vajarsko umeće sreće nemačku preciznost – on je uspešno predstavljen 2008. godine sa Insignijom i prošle godine sa Astrom. Pored izražajnog izgleda, Meriva nudi inovativne funkcije – kao što su FlexSpace sistem zadnjeg sedišta, FlexDoors vrata sa zadnjom šarkom, i prilagodljiv FlexRail sistem šina – koje ga čine šampionom fleksibilnosti u automobilskoj industriji.
Nova Opel Astra donosi svoje viđenje brendovog nagrađivanog jezika dizajna u kompakt klasu. Njena snažna silueta nalik kupeu i elegantni detalji ovom automobilu daju svež sportski izgled. Elegantne proporcije obezbeđuju snažnu siluetu sa cab-forward tipom karoserije, sa veoma kosim vetrobranom i padajućom zadnjom linijom krova, dodajući vizuelno uzbuđenje tradicionalnom formatu hečbeka.
Opelov novi vrhunski model, Insignia, debituje na Međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Sa njenim revolucionarnim dizajnom i sofisticiranom tehnologijom, Insignija pravi ogroman skok ka podmlađivanju brenda. Nedugo potom je proglašena Automobilom godine 2009. zbog njenog stila i inovacija, bezbednosti i komfora. Insignia otelovljuje novi jezik dizajna koji se ogleda u izrazu „vajarsko umeće sreće nemačku preciznost“.
Konceptni automobil Flextreme predstavlja prvu primenu GM-ovog i Opelovog revolucionarnog E-Flex električnog pogonskog sistema. Takođe novi jezik dizajna koji je debitovao u GTC kupeu vodi jedan korak dalje. Uz vrata sa zadnjom šarkom koja omogućavaju udobniji pristup unutrašnjosti, velikim providnim krovom, i dvoja vrata prtljažnika koja se otvaraju sa strane i okreću nagore u stilu krila galeba, konceptni automobil nastavlja Opelovu tradiciju posebno fleksibilnih i praktičnih koncepata karoserije.
Njena tajna se zove Flex7. Zahvaljujući ovom ekskluzivnom sistemu, moguće je Zafiru pretvoriti iz dvoseda u sedmosed (i obrnuto) u trenutku, bez rasklapanja ili uklanjanja sedišta. Počevši od Zafire, Opel je odlučio da fleksibilnost enterijera treba da bude osnovna funkcija u dizajnu svakog njegovog automobila.
Sportski kupe Opel Tigra debituje na tržištu. Tigra je zasnovana na konceptnom automobilu istog imena a napravljena je na platformi druge generacije modela Opel Corsa B. Opel Tigra Twin Top krov osvaja nagradu za najbolji kabriolet godine 2004. u Ženevi.
Godine 1993. predstavljena je Corsa B, i ona je ubrzo postala jedan od najuspešnijih Opelovih modela širom sveta. Njen stilizovan dizajn i prostrana unutrašnjost su savršeno ukombinovane sa njenim ekonomičnim performansama.
Opel stvara pomamu na Sajmu automobila u Frankfurtu 1989. godine sa čistim, elegantnim dizajnom i najboljim koeficijentom otpora vazduha na svetu od 0,26. Mali i lep, ali isto tako pametan i prostran dovoljno za četiri odrasle osobe i njihov prtljag. Spaja lepotu i funkcionalnost, što je ključ njegovog velikog uspeha, kao i Opelovog u godinama nakon toga.
Nakon uspeha modela Experimental GT, Opel odlučuje da ga proizvodi, koristeći pod sledeće generacije modela Kadett. Godine 1968. Opel GT je postao prvi evropski konceptni automobil koji je ušao u potpunu proizvodnju.
Inspirisan fastback modelima popularnim u SAD, ovaj automobil je brzo postao jedan od najpopularnijih Opelovih modela u pogledu prodaje. Izvožen je u 120 zemalja širom sveta uključujući i SAD.
Slika može prikazivati opcionu opremu.
Opisane i ilustrovane karakteristike mogu se odnositi na ili prikazivati opcionu opremu koja nije uključena u standardnu isporuku. Navedene informacije bile su tačne u vreme objavljivanja. Zadržavamo pravo izmene dizajna i opreme. Prikazane boje samo približno odgovaraju stvarnim bojama. Ilustrovana opciona oprema dostupna je uz doplatu. Dostupnost, tehničke karakteristike i oprema koja se isporučuje na našim vozilima mogu varirati ili biti dostupni samo u pojedinim zemljama ili samo uz doplatu. Za preciznije informacije o opremi koja se isporučuje na našim vozilima, možete se obatiti lokalnom ovlašćenom Opel partneru.
+) WLTP
+) Podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 određeni su prema Globalno usklađenom ispitnom postupku za laka vozila (WLTP), u skladu s uredbama R (EC) br. 715/2007 i R (EU) br. 2017/1151. Vrednosti ne uzimaju u obzir posebno korišćenje i uslove vožnje. Više informacija o zvaničnim vrednostima za potrošnju goriva i emisiju CO2 naći ćete u uputstvu ,,Uputstvo za potrošnju goriva i emisiju CO2 za nova putnička vozila” koje je besplatno dostupno na svim prodajnim mestima ili kod imenovanog državnog organa.
++) NEDC
++) Podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 određeni su prema Globalno usklađenom ispitnom postupku za laka vozila (WLTP), a relevantne vrednosti su ponovo prevedene u NEDC kako bi se omogućilo poređenje, u skladu s uredbama R (EC) br. 715/2007, R (EU) br. 2017/1153 i R (EU) br. 2017/1151.
Vrednosti ne uzimaju u obzir posebno korišćenje, uslove vožnje, opremu ili opcije i mogu varirati u zavisnosti od dimenzija pneumatika. Više informacija o zvaničnim vrednostima za potrošnju goriva i emisiju CO2 naći ćete u uputstvu ,, Uputstvo za potrošnju goriva i emisiju CO2 za nova putnička vozila” koje je besplatno dostupno na svim prodajnim mestima ili kod imenovanog državnog organa.
+++) Odlazeći modeli / Laka komercijalna vozila
+++) Sve navedene vrednosti odnose se na osnovni EU model sa standardnom opremom. Podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 određeni su u skladu s uredbama R EC br. 715/2007 i R (EC) br. 692/2008 (u odgovarajućim verzijama), uzimajući u obzir masu vozila u voznom stanju, kako je navedeno u uredbama. Dodatna oprema i fabrički ugrađene opcije mogu voditi nešto višim vrednostima za potrošnju i emisiju CO2 od navedenih. Vrednosti za potrošnju goriva i emisiju CO2 ne odnose se ni na jedno vozilo posebno i nisu deo ponude. Ovde su date samo u cilju poređenja različitih vozila, ali se mogu razlikovati od konkretne potrošnje goriva pri vožnji u realnim uslovima, koja u velikoj meri zavisi od stila vožnje i uslova eksploatacije. Dodatna oprema može povećati masu praznog vozila i, u nekim slučajevima, dozvoljeno osovinsko opterećenje kao i dozvoljenu ukupnu masu vozila i smanjiti dozvoljenu masu prikolice pod punim teretom. Ovo može dovesti do smanjenja maksimalne brzine i povećanja vremena ubrzanja. Vozne performanse podrazumevaju vozača od 75 kg i 125 kg tereta. 2 H gas u m3/100 km.
Opel će uložiti razumne napore kako bi obezbedio da ovaj sajt sadrži tačne i ažurirane podatke, ali ne prihvata nikakvu odgovornost za eventualna potraživanja odnosno gubitke nastale kao rezultat oslanjanja na sadržaj ovog sajta. Neke od informacija na ovom sajtu mogu biti netačne zbog promene proizvoda do kojih može doći nakon njihovog plasmana na tržište. Neka opisana ili prikazana oprema može biti dostupna samo u nekim zemljama ili samo uz doplatu. Opel zadržava pravo izmene specifikacije proizvoda u bilo kom trenutku. Za ažuriranu specifikaciju proizvoda dostupnih u vašoj zemlji, molimo obratite se svom dileru Opela.
Tehnologija kolačića pomaže nam da Vam pružimo najbolje moguće iskustvo kada posetite ovaj sajt. Molimo Vas da nas obavestite ako želite da prihvatite kolačiće. Saznajte više