Covid-19 Najčešće postavljena pitanja

I DALJE SMO DOSTUPNI!

U ovim teškim okolnostima, Opel Servise daje sve od sebe da nastavi održavanje i popravku lakih komercijalnih vozila i putničkih automobila ili pomoć klijentima u slučaju kvara. Želimo da doprinesemo mobilnosti javnih usluga kao i mobilnosti naših klijenata kojima je automobil potreban za nužne vožnje.

 

Naš prvi prioritet je zaštita zdravlja naših klijenata i naših zaposlenih postavljanjem vanrednih mera u našim servisima kao što su: zaštitne barijere, obavezne rukavice, sigurna udaljenost se mora poštovati među ljudima, uključujući i distancu u redovima i tokom pojedinačnog prijema, zakazivanje prijema automobila. Ako imate simptome poput kašlja ili groznice kada stignete u naše prostorije, ljubazno vas molimo da odložite svoj zakazani prijem do lekarskog pregleda.

 

Činimo sve što je moguće kako bismo očuvali vaše zdravlje, vašu sigurnost i vašu mobilnost.

 

Opel Servis pažljivo prati situaciju i svakodnevno će ažurirati radno vreme naših servisa u skladu s našom mrežom i u skladu s Vladinim uredbama. S obzirom na okolnosti, neki servisi mogu biti zatvorene ili raditi sa prilagđenim radnim vremenom. Molimo vas da se javite se svom servisu da biste proverili njihovu dostupnost.

 

Pronađite svoj servis

Kontaktirajte službu za korisnike putem kontakt obrasca

Pomoć na putu još uvek radi; ostajemo sa vama: Opel pomoć: +381 11 240 43 51

 

Pazite na sebe i na vaše bližnje.

Vaš Opel Servis tim

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA.

Da li su servisi zaista ovlašćeni za prijem klijenata?

Servisi su navedene kao ovlašćene ustanove u skladu sa uredbom od 15. Marta 2020.  o različitim merama preduzetim za borbu protiv širenja virusa COVID-19. To omogućava svakome da obezbedi pouzdanost vozila za nečiju ličnu i / ili profesionalnu vožnje.

Na svom vozilu moram obaviti operaciju koja nije hitna, kako mogu promeniti svoj zakazani prijem putem Interneta?

Možete:

Direktno pozvati svoj servis ili Opel korisničku službu - CAC

Promeniti svoj zakazani prijem direktno putem adrese e-pošte, o potvrdi vašeg zakazanog prijema, koju ste već dobili

Koje se vrste operacija mogu obaviti u mom servisu tokom perioda karantina?

Sve. Možemo odraditi sve uobičajene operacije (održavanje, popravka ...). U tom vremenu ćemo dati prioritet hitnim operacijama.

Da li su servisi otvoreni za sve klijente?

Da. Mi ćemo se pobrinuti za vaše vozilo, bez obzira jeste li profesionalni ili privatni korisnik.

Moj auto deo fabričke kampanje opoziva. Da li treba da idem u svoj servis?

Da. Vaša bezbednost je naš prioritet.

Da li pomoć na putu još uvek radi?

Da, održavamo rad ove usluge. Ako želite da nas kontaktirate, pozovite nas na +381 11 240 43 51.

U slučaju kvara, vaše vozilo ćemo odvući vašoj kući ako imate mesto za parkiranje ili u servis. Uspostavićemo uslugu mobilnosti kako bismo vas odvezli kući.

Ako kasnim sa obaveznim održavanjem mog vozila, hoće li moja garancija važiti?

Da. Pozivamo vas da se obratite svom servisu za više detalja.

Šta se događa sa mojim FlexCare ugovorom?

Kupci s FlexCare ugovorom, gde period važnosti ističe između 1. Marta 2020. do kraja perioda ograničenja, mogu zatražiti svoje rezervisane usluge nakon krize Covid-19. Za sada se usluge mogu odložiti do 3 meseca i 3000 km više od prvobitnog određenog vremena. Primer: usluga dospeva 26. Marta, kupac je može zatražiti do 26. Juna.

Automobil mi izlazi iz proizvođaćke garancije, a želim kupiti FlexCare ugovor. Je li to moguće?

Za sada će se vremenski okvir, u kojem je pretplata izvodljiva, produžiti za 3 meseca. Primer: Kraj garancije proizvođača 2. Aprila, kupac može kupiti ugovor FlexCare do 2. Jula.