AŽURIRAJTE ODMAH SVOJU BLUEINJECTION TEHNOLOGIJU. POTPUNO JE BESPLATNO!

Vlasnik ste Opelovog vozila s BlueInjection tehnologijom. Želimo da vaše vozilo učinimo čistijim i adekvatnijim za životnu sredinu i stoga optimizujemo kontrolu rada motora Opelovih modela BlueInjection tehnologijom. Ovim se značajno poboljšava efikasnost emisije izduvnih NOx gasova u realnoj vožnji, imajući na umu budući emisioni standard koji stupa na snagu u septembru 2017.

 

Ovim vaše vozilo dobija najnoviju Opelovu tehnologiju na putu ka budućoj regulativi o emisiji izduvnih gasova.

Mi optimizujemo softver motora. Prednosti za vas:

 

Bez troškova za ažuriranje

 

Ažuriranje traje manje od 1 sata

 

Bez uticaja na potrošnju goriva i performanse

Pronađite vašeg Opel dilera

Unesite bilo koje polje:

USLUŽNA DEŽURNA LINIJA

0800 627 1016

Da li se vaš automobil kvalifikuje za AdBlue ažuriranje? Pozovite nas!

ŠTA JE OPELOVA BLUEINJECTION TEHNOLOGIJA?

'BlueInjection je najnovija SCR dizel tehnologija iz Opela koja koristi AdBlue® * za dodatno smanjenje nivoa azotnih oksida i postizanje čistije emisije.

 

*AdBlue® je registrovana robna marka nemačkog udruženja automobilske industrije Verband der Automobilindustrie e.V.

Nazad
  • KADA IZVRŠITI DOPUNU?

    Automobilima opremljenim BlueInjection sistemom potrebna je redovna dopuna aditivom AdBlue® i između preporučenih servisnih intervala. Ali, ne brinite: lampica na instrument tabli je tu da vas obavesti kad zalihe budu na izmaku.

  • KAKO DOPUNITI ADBLUE®?

    'Možete ga sami dopuniti zahvaljujući širokom izboru boca koji vam je na raspolaganju, ili jednostavno posetite lokalnog Opel dilera radi dopune.

Dalje
Nazad
  • KADA IZVRŠITI DOPUNU?

  • KAKO IZVRŠITI DOPUNU?

Dalje

BlueInjection tehnologija

Video

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA O SISTEMU BLUEINJECTION I ADBLUE® TEČNOSTI.

Šta je AdBlue®?

AdBlue® (poznat i kao Dizel izduvna tečnost) je čista i netoksična tečnost bez mirisa i boje, koja se sastoji isključivo od 32.5% uree i 67.5% vode.
Kako je uglavnom sastavljena od vode, smrzava se na -11°C (32.5% koncentracija je najniža tačka smrzavanja rastvora uree i vode), pa da bi vozilo moglo da se kreće u svim uslovima, svi AdBlue® rezervoari su opremljeni grejačem koji će otopiti suvišnu tečnost zarad smanjenja emisije izduvnih gasova.

Šta je SCR tehnologija?

SCR znači Selektivna katalitička redukcija i predstavlja tehnologiju koja se koristi za smanjenje azotnih oksida (NOx) iz izduvnih gasova dizel motora. Zasniva se na tečnosti AdBlue® (poznatoj i kao dizelova izduvna tečnost), 32.5% rastvor uree u destilovanoj vodi, koji se ubrizgava u izduvnu cev. Urea u AdBlue® tečnosti oslobađa amonijak (NH3) s visokim temperaturama izduvnih gasova i ovaj amonijak reaguje s azotnim oksidima (NO i NO2) u katalitičkom konvertoru i formira neškodljivu paru azota (N2) i vode (H2O).

Postoje li alternative SCR technologijama?

SCR technologije predstavljaju najnovija tehnološka dostignuća na putu ka budućim uslovima za emisiju izduvnih gasova. Upravo je iz ovog razloga Opel odlučio da implementira BlueInjection (Opelovu SCR tehnologiju) u kompletnu dizel flotu od 2018. godine.

Šta se dešava ako ne izvršim dopunu?

Ako je rezervoar za AdBlue® prazan, automobil se neće ponovo pokrenuti nakon što ste ga isključili! Ovo nije greška, već zakonom propisana karakteristika sistema.
Ako dođe do ovoga, sistem je potrebno kompletno dopuniti pre ponovnog pokretanja automobila.

Na šta treba da obratim pažnju kad kupujem AdBlue®?

• Pre svega, treba obratiti pažnju na robnu marku AdBlue® i standard ISO 22241-1 kao i DIN 70070.
• Takođe izričito preporučujemo da koristite samo zapečaćene boce ili kanistere (obično s navojnim adapterom). Na ovaj način se rizik od prosipanja svodi na minimum.
• Na kraju, pošto AdBlue® ima ograničen rok trajanja, proverite datum isteka pre dopune.

Može li se AdBlue® dopuniti na benzinskim stanicma za kamione?

Ne preporučujemo dopunjavanje na AdBlue® pumpama koje se mogu naći na brojnim benzinskim stanicama za komercijalna vozila (kamione i autobuse) jer je protok preveliki za putnička vozila. Uz to, većina mlaznica za kamione se mora otpustiti magnetnim uloškom u poklopcu, čega nema u Opelovim putničkim automobilima.

Dobra je vest da broj benzinskih stanica koje nude AdBlue® pumpe niskog protoka za putnička vozila raste širom Evrope. Dopuna takvim pumpama je jednostavna kao dopuna dizel goriva.

Šta treba da radim ako prostpem AdBlue® na automobil i/ili odeću?

Ako mala količina AdBlue® tečnosti dođe u kontakt s farbom automobila, obrišite je i, po potrebi, isperite vodom.
Ako prospete malo AdBlue® tečnosti na odeću i/ili ruke, samo je dobro isperite čistom vodom.

Postoji li mogućnost za veći AdBlue® rezervoar?

Opelova vozila nemaju ovu mogućnost. Za svako vozilo postoji rezervoar samo u jednoj veličini projektovan u cilju optimizacije pakovanja i ograničenja u pogledu mase.

Ko proizvodi AdBlue®?

AdBlue® je registrovana robna marka udruženja VDA, za koju Opel Automobile GmbH (Opelova matična kompanija) ima svetsku licencu koja pokriva sve brendove. Proizvodi ga hemijska industrija i samo licencirani proizvođači i distributeri mogu koristiti ime ‚‚AdBlue®".

Informacije o našim puntičkim automobilima

Informacije o našim lakim komercijalnim vozilima

Close

Svaki AdBlue® rezervoar je opremljen senzorima koji aktiviraju niz poruka kad krene da ponestaje tečnosti.

 

Postoje tri intervala:
• Kad je preostala autonomija = 2,400 km (ili manja u zavisnosti od potrošnje) - lampica upozorenja će na kratko zasvetleti na vašem putnom računaru.
• Kad je preostala autonomija < 1,750 km - lampica će se uključiti i ponavljati se svaki put kad startujete automobil.
• Kad je preostala autonomija = 900 km – lampica će svetleti sve dok ne dopunite tečnost.

 

Pažnja! Ako se rezervoar za AdBlue® isprazni, sistemu je potrebno da se rezervoar napuni do vrha kako bi automobil mogao da se pokrene.

Close

Port za dopunu je smešten odmah do otvora rezervoara za dizel gorivo (ili iza otvora u zadnjem braniku, kao u slučaju Antare).
Poklopac punjača je u boji i može se otvoriti rukom.
Dopuna se može obaviti svim bocama i brizgaljkama kompatibilnim s putničkim automobilima koje su dostupne na brojnim benzinskim stanicama i pumpama. Možete koristiti i neku od AdBlue® pumpi za dopunu koje su dostupne na benzinskim stanicama specijalno namenjenim za putnička vozila. Nemojte koristiti AdBlue® pumpe za kamione i komercijalna vozila.
• Dpunite sami zahvaljujući širokom izboru boca koji vam je na raspolaganju. Ili jednostavno posetite lokalnog dilera Opelovih vozila radi dopune.
• Ako mala količina AdBlue® tečnosti dospe u kontakt s bojom na automobilu, obrišite je i, ako je potrebno, isperite vodom.

Close

• Inovativna SCR (Selektivna katalitička redukcija) tehnologija: BlueInjection je deo Opelovog sistema naknadne obrade izduvnih gasova.
BlueInjection tehnologija direktno ubrizgava AdBlue® u izduvnu cev čime pokreće hemijsku reakciju kojom se smanjuje emisija štetnih azotnih oksida njihovim pretvaranjem u paru od azota i vode, potpuno neškodljivu po okolinu.
AdBlue® je čista, netoksična, nezapaljiva tečnost bez mirisa koja se isključivo sastoji od 32.5% uree i 67.5% vode.

Close

Pobrinuli smo se da vaše vozilo bude efikasno za vožnju kao i pre ažuriranja kad je reč o ekonomičnosti potrošnje goriva, perfromansama i nivou buke. Kao posledica ažuriranja regulatora motora, prosečna potrošnja AdBlue® tečnosti će se povećati. Osnovne parametre možete pronaći na slici dole:

Od 900km pre pražnjenja vašeg AdBlue® rezervoara** dobijaćete konstantnu poruku:
Onemougćeno ponovno startovanje motora za 900 km.
U slučaju da dobijete ovakvo upozorenje, dopunite najmanje 5l AdBlue® tečnosti.
Kad je rezervoar prazan, motor neće startovati.

 

*Potrošnja se razlikuje u zavisnosti od, npr, vašeg ponašanja u vožnji i opterećenja vozila.
**Prazan = rezervoar se mora u potpunosti napuniti.

 

Potrošnja goriva:

 

Insignia 2.0 CDTI
Potrošnja goriva u l/100 km: u gradu 5.8 - 5.5, van grada 4.0 - 3.6, kombinovana 4.7 - 4.3; Emisija CO2 u g/km: kombinovana 124 - 114.
U skladu s uredbom R (EC) br. 715/2007 (u odgovarajućoj verziji).